سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره صمت مهاباد:

ارائه خدمات به افراد بدون ماسک در اصناف مهاباد ممنوع است

جهین گفت: ارائه خدمات به افراد بدون ماسک در تمامی واحد‌های صنفی مهاباد ممنوع بوده و واحد‌هایی که مرتکب این تخلف شوند، بدون اخطار قبلی پلمب می‌شوند.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: ارائه خدمات به افراد بدون ماسک در واحد‌های صنفی اعم از پاساژها، بازارچه‌ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده ارائه هر نوع خدمات به اینگونه افراد واحد مذکور بدون اخطار قبلی پلمب می‌شوند.

جهین افزود: این تصمیم با توجه به وضعیت قرمز، افزایش آمار بستری کرونایی در سطح این شهرستان و برگزاری جلسه اضطراری ستاد کرونا گرفته شده و افرادی که مرتکب این تخلف شوند، علاوه بر پلمب جریمه می‌شوند.

این مقام مسئول اذعان کرد: همچنین به واحد‌های صنفی اعم از رستوران ها و غذاخوری‌های سطح این شهرستان و حومه ابلاغ می‌شود خدمات تنها به صورت بیرون بر بوده و ارائه خدمات به صورت حضوری و داخل واحد صنفی ممنوع است و در صورت مشاهده واحد مذکور پلمب خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین مجتمع‌های تجاری، پاساژ‌ها و مراکز سرپوشیده از ورود افراد بدون ماسک به داخل پاساژ‌ها و مجتمع‌ها جلوگیری کرده و در صورت مشاهده حضور این افراد در این مکان‌ها بدون اخطار قبلی پلمب می‌شوند.

رئیس اداره صمت مهاباد بیان کرد: اگر اصول بهداشتی رعایت نشوند، شهرستان گرفتار موج بعدی بیماری کرونا ویروس با نوع جهش یافته آن خواهد شد.

جهین اذعان کرد: با اینکه زدن ماسک یکی از اصلی‌ترین راه‌های پیشگیری از ابتلا به این بیماری است، اما متاسفانه برخی از شهروندان مقید به زدن ماسک نیستند که یکی از راه‌های برخورد با این افراد، ارائه نکردن خدمات به آن‌ها است.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.