سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنگ واکسیناسیون دانش آموزی در مدارس هفتکل از فردا نواخته می‌شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل از آغاز واکسیناسیون کرونای دانش آموزان بوسیله مدافعان سلامت در قالب بیش از ۲۰ تیم بهداشتی با حضور در مدارس خبر داد.

 مازیار مولایی پارده مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  از آغاز واکسیناسیون دانش آموزان خبر داد و گفت: از روز چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ مدافعان سلامت در قالب بیش از ۲۰ تیم بهداشتی با حضور در مدارس شهری و روستایی شهرستان، واکسیناسیون دانش آموزان بر علیه ویروس کرونا را آغاز می‌کنند.

او  با اشاره به برنامه ریزی قبلی در جهت اجرای واکسیناسیون کرونا در همه مدارس اظهار کرد: طی هماهنگی که با ریاست آموزش و پرورش شهرستان انجام شد و طبق دعوت مدیران مدارس از اولیاء و دانش آموزان برای حضور در مدرسه جهت دریافت واکسن کووید ۱۹، دانش آموزان حاضر در مدارس بوسیله مدافعان سلامت مستقر در محل  واکسینه شدند.

 موسوی مسئول بهداشت مدارس ستاد مرکز بهداشت هفتکل  نیز بیان داشت: بالغ بر یک هزار و ۹۱۳ نفر دانش آموز واجد شرایط تزریق واکسن در دوره‌های متوسطه مدارس شهرستان در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال قرار دارند که تاکنون با توجه به استقبال خوب برخی از دانش آموزان و اولیای آنان، تعداد بسیاری از این آنان بر علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

 او تصریح کرد: با توجه به تاثیر واکسیناسیون در کاهش شیوع ویروس کرونا و مرگ و میر ناشی از آن، از اولیاء و دانش آموزان می‌خواهیم قبل از  شروع پیک بعدی ویروس، هر چه سریعتر نسبت به واکسینه نمودن فرزندان خود بر علیه این ویروس منحوس اقدام نمایند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.