مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل گفت:  دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال برای دریافت واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون شهرستان مراجعه کنند.

مازیار مولایی پارده مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص اهمیت تزریق واکسن کووید ۱۹ برای دانش آموزان گفت:  نظر به کاهشی شدن انتقال زنجیره ویروس کرونا در سطح شهرستان و اینکه در فصل پاییز دچار اپیدمی  آنفولانزا نیز می‌شویم، از والدین گرامی می‌خواهیم از فرصت یک ماهه استفاده نمایند و هر چه سریعتر فرزندان ۱۲ تا ۱۸ ساله خود را به مراکز واکسیناسیون برده و نسبت به واکسینه کردن آن‌ها اقدام نمایند.

او افزود: از مسئولین آموزش و پرورش انتظار داریم نسبت به راهنمایی، هدایت و ترغیب اولیاء برای مراجعه و انجام واکسیناسیون فرزندانشان اهتمام ویژه داشته باشند.

مولایی پارده با بیان اینکه واکسن در نظر گرفته شده برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال یک واکسن مطمئن و مورد تایید است، اظهار داشت:  امیدواریم والدین از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را کرده و با تزریق واکسن کرونا برای فرزندان خود سطح ایمنی آنان را افزایش دهند تا در پیک احتمالی بعدی کرونا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.