نیسی گمراوی گفت: عملیات واکسن کرونا برای دانش آموزان در ۲ مقطع متوسطه اول و دوم در ناحیه یک از امروز آغاز شد.

صادق نیسی گمراوی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه مراسم آغاز واکسیناسیون دانش آموزان علیه کرونا ویروس در دبیرستان متوسطه اول پاینده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بنابر دستور ستاد‌های ملی و استانی مقابله با کرونا و با همکاری مرکز بهداشت غرب، تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان در ۲ مقطع متوسطه اول و دوم آغاز شد.

او با تاکید بر لزوم تسریع در روند واکسیناسیون دانش آموزان افزود: با همکاری خوبی که بین آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز و مرکز بهداشت غرب وجود دارد، این ناحیه به عنوان نخستین منطقه، واکسیناسیون فرهنگیان را آغاز کرد و همه کارکنان و نیرو‌های فرهنگی مقابل این ویروس منحوس واکسینه شدند.

نیسی گمراوی با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای واکسیناسیون در همه مدارس بیان داشت: برنامه زمان بندی واکسیناسیون مدارس این به اطلاع مدیران مدارس جهت ابلاغ به اولیاء دانش آموزان اعلام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: با توجه به تاثیر واکسیناسیون در کاهش شیوع بیماری کووید-۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن، انتظار داریم والدین نسبت به تشویق و ترغیب فرزندان خود برای تزریق واکسن اقدام کنند تا شاهد بازگشایی مدارس و برگزاری آموزش‌های حضوری باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.