سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان؛

والدین واکسیناسیون فرزندان خود را سریعتر انجام دهید

سلمان زاده گفت: ارائه کارت واکسیناسیون برای مشارکت حضوری دانش‌آموزان الزامی خواهد بود و اولیا برای تزریق واکسن فرزندان بالای ۱۲ سال تعجیل کنند.

به گزارش خبرنگار شکراله سلمان‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ، گفت: والدین برای اینکه سیستم آموزشی کشور آسیب بیشتری نبیند نسبت به واکسیناسیون فرزندان دانش‌آموز خود در برابر ویروس کووید ۱۹ اهتمام بیشتری داشته باشند.

سلمان زاده با بیان اینکه واکسن در نظر گرفته شده برای دانش آموزان، سینوفارم است، افزود: با توجه به اینکه این واکسن عارضه خاصی را برای گروه سنی یادشده، بوجود نمی‌آورد انتظار می رود که والدین اهتمام بیشتری برای واکسیناسیون فرزندان خود و دریافت این واکسن داشته باشند.

وی افزود: تمام مراکز تجمیعی تزریق واکسن در جنوب غرب خوزستان این روزها بدون محدودیت در انتظار استقبال افراد بالای 12 سال برای تزریق واکسن کرونا هستند و با همکاری هر چه بیشتر مردم می‌توان به روزهای خوب پیش از این پاندمی بازگشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ابراز امیدواری کرد پس  از رسیدن به درصد مورد نظر تزریق واکسن دانش‌آموزان، دوباره  شور و نشاط در مدارس شکل بگیرد و رسیدن به این هدف را مستلزم همراهی و همکاری دانش آموزان و اولیای آنها دانست.

انتهای پیام/ه 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.