موسوی گفت: کارمندان دستگاه‌های دولتی و نیمه دولتی آبادان از روز دوشنبه بدون ارائه کارت واکسن حق حضور در محل کار خود را ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سید زین العابدین موسوی، فرماندار ویژه آبادان گفت: کارمندان دستگاه‌های دولتی و نیمه دولتی آبادان از روز دوشنبه بدون ارائه کارت واکسیناسیون حق حضور در محل کار خود را ندارند و تا زمانی که کارمند اداره و دستگاه مربوطه از انجام واکسیناسیون سر باز بزند حضور نداشتن او به عنوان غیبت تلقی خواهد شد.

او ادامه داد: اگر کارمندی معذورات پزشکی در تزریق واکسن دارد با ارائه مستندات پزشکی باید این ادعا را اثبات کند.

فرماندار ویژه آبادان گفت:این ابلاغ شامل همه کارمندان رسمی، قراردادی و با هر نوع قرارداد دیگر می‌شود و حسن اجرای این دستورالعمل به عهده مدیران دستگاه‌های دولتی و وابسته به دولت، موسسات مشابه، بانک‌ها و شرکت‌های دولتی و شهرداری‌ها است.

موسوی با بیان اینکه انتظار میرود همه دستگاه‌های غیردولتی و موسسات و شرکت‌های خصوصی و اصناف هم در این تصمیم اقدام مشابه نمایند افزود: از فردا بازرسان فرمانداری در دستگاه‌های دولتی راستی آزمایی خواهند کرد و گزارش لازم را به ارائه خواهند داد.

او گفت: در مرحله بعد ارائه تمام خدمات دولتی به شهروندان منوط به تزریق واکسن است.

موسوی از همه شهروندان خواست برای شکست و ریشه کن کردن کرونا با واکسینه کردن عزیزانشان در سنین پایین از اجرای این طرح حمایت کنند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.