سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال چشمگیر اصحاب رسانه از نخستین پویش اعتکاف رسانه‌های رضوی کرمان

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان از استقبال قابل توجه اهالی رسانه از نخستین پویش اعتکاف رسانه‌های رضوی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حامد شجاعی، مسئول کانون خادمیاران رسانه‌ای امام رضا (ع) گفت: در نخستین دوره پویش اعتکاف رسانه‌های رضوی که به مناسبت دهه آخر صفر با هدف انعکاس و ترویج فرهنگ رضوی اجرا میشود تاکنون، بیش از ۲۰۰ فعال رسانه‌ای از رسانه‌های مختلف و همچنین فعالان فضای مجازی، شرکت کردند و حدود یکصد اثر مکتوب به دبیرخانه پویش ارسال شد.

او با بیان اینکه رسالت رسانه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه است افزود: این پویش با هدف استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه در توسعه و ترویج فرهنگ رضوی اجرا میشود که به لطف و عنایت حضرت رضا علیه السلام تاکنون تعداد قابل توجهی از اهالی رسانی آثار مکتوب خود را در قالب دلنوشته، یادداشت، گزارش و مصاحبه خبری به دبیرخانه ارسال کردند.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه در دوره شیوع کرونا، به دلیل ایجاد برخی محدودیت‌ها در کشور، زیارت و تشرف مردم به حرم مطهر رضوی و اماکن متبرکه محدود شد، رسانه‌های مجازی میتوانند در انتقال حال و هوای حرم مطهر به جامعه تاثیرگذار خواهند بود.

شجاعی با تقدیر از مشارکت و همراهی سازمان بسیج رسانه، کانون روزنامه نگاران، خانه مطبوعات جنوب و انجمن خیریه یاس در اجرای نخستین پویش اعتکاف رسانه‌های رضوی استان کرمان افزود: با توجه به نقش و تاثیرگذاری رسانه در جامعه با هماهنگی مسئولین سازمان بسیج رسانه استان بخش محوری ششمین جشنواره استانی ابوذر با عنوان زندگی به سبک رضوی برگزار خواهد شد.

او در ادامه به تلاش‌های رسانه‌ای صورت گرفته در یک سال گذشته، برای حفظ ارتباط مردم با حرم مطهر رضوی، با وجود محدودیت‌های کرونایی اشاره کرد و افزود: در این دوره، یکی از ویژگی‌های بارز حوزه رسانه فراهم آوردن شرایط برقراری ارتباط عاشقان و دلدادگان اهل بیت (ع) با مضجع نورانی ثامن الحجج (ع) بود که در همین راستا، با مشارکت دبیرخانه اموررسانه آستان قدس رضوی و به تناسب ایام و مناسبت‌های مختلف نماهنگ و پادکست‌های مختلف توسط خادمیاران رضوی استان تولید و از شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی پخش شد که این نشان دهنده توانمندی و ظرفیت قوی رسانه‌ای خادمیاران استان کرمان است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.