سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی خبر داد؛

تمدید مهلت اعتبار بیمه سلامت همگانی و روستائیان

جیریایی گفت: اعتبار سیستم بیمه سلامت همگانی و روستاییان به مدت سه ماه دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  محمدرضا جیریایی مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی از تمدید اعتبار سیستمی بیمه سلامت همگانی و روستاییان به مدت سه ماه خبر داد.

جیریایی افزود: با عنایت به بخشنامه سازمان بیمه سلامت ایران مبنی برتمدید پوشش بیمه شدگان در صندوق‌های روستاییان و سلامت همگانی و با توجه به اتمام اعتبار اغلب بیمه شدگان در صندوق‌های مذکور تا پایان شهریور ماه این اعتبار به صورت متمرکز و سیستمی در ستاد سازمان به مدت سه ماه دیگر تمدید شد.

او اضافه کرد: این اقدام سازمان در راستای پیشگیری از ایجاد ازدحام در دفاتر پیشخوان و به دلیل شرایط بیماری کرونا و خطرات ناشی از این ویروس همگی و گسترش این بیماری اتخاذ شده است

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی بیان کرد: با توجه به اینکه در نظر است از این پس تمدید اعتبار سیستمی در ستاد سازمان متوقف شود لازم است در این مدت سه ماه آینده اطلاع‌رسانی کافی به بیمه‌شدگان صورت پذیرد.

او ادامه داد: بیمه‌شدگان و افراد فاقد پوشش بیمه‌ای به منظور لزوم مراجعه و تمدید و ثبت درخواست پوشش بیمه معتبر از طریق سامانه‌های غیر حضوری سازمان و نیز دفاتر پیشخوان دولت طرفدار طرف قرارداد اقدام نمایند.

جیریایی تصریح کرد: بیمه شدگانی که پوشش بیمه آن‌ها به صورت سیستمی تمدید اعتبار می‌شود و سایر بیمه‌شدگانی هم که اکنون دارای پوشش بیمه هستند صرفا در بازه زمانی ۴۰ روز مانده به پایان اعتبار می‌توانند از طریق سامانه خدمات غیرحضوری نسبت به تمدید اعتبار پوشش بیمه خود اقدام نمایند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.