آموزش‌های حضوری و غیر حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی در استان مرکزی ۲۸درصد رشد دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  رقیه یادگاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی در حاشیه جلسه شورای راهبری و توسعه مدیریت استان مرکزی از رشد ۲۸درصدی آموزش کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان خبرداد.

یادگاری افزود: در سال ۹۹، علیرغم شرایط کرونایی و تصور کاهش تاثیرگذاری دوره‌های آموزشی، افزایش آموزش‌های مجازی و غیرحضوری بالغ بر ۲ هزارو ۷۱ آموزش را شاهد بودیم که نسبت به سال ماقبل آن ۲۸درصد رشد داشته است.

او اضافه کرد: رشد آموزش‌های تخصصی و مدیریتی نشان دهنده این است که مدیران در آموزش‌های مجازی استفاده بهتری داشته و بانوان هم افزایش حضور ۴۸ درصدی در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی داشتند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی تصریح کرد: طبق کیفیت سنجی صورت گرفته، دستگاه‌هایی که توانستند در کیفیت سنجی امتیاز بالای ۸۵ را دریافت کنند از ۴ دستگاه در سال گذشته امسال به ۶ دستگاه افزایش یافتند.

او در خصوص ستاد جشنواره شهید رجایی هم گفت: هرساله ارزیایی از دستگاه‌های اجرایی در شاخصه‌های عمومی و اختصاصی انجام می‌شود که در شاخصه عمومی با ارزیابی در ۵ محور ۱۰ دستگاه برتر اعلام و از دو دستگاه دارایی و آب منطقه‌ای تقدیر شد.

یادگاری ادامه داد: در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی از بین ۵۴ دستگاهی که مورد ارزیابی قرار گرفتند ۳ دستگاه آبفا، برق منطقه‌ای باختر و امور مالیاتی برتر شناخته شدند.

او اظهار کرد: همچنین در ۵ گروه آموزشی، پژوهشی، در گروه فرهنگی، فنی و حرفه ای، در گروه سلامت و رفاه، بیمه سلامت در گروه زیرساخت‌های تولید، آبفای استان، در گروه عمومی و قضایی، پزشکی قانونی و درگروه خدماتی، امور مالیاتی برتر شناخته شدند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی تصریح کرد: همچنین با توجه به فعالیت‌های سال گذشته از ۵ دستگاه از جمله دانشگاه علوم پرشکی، نوسازی مدارس، محیط زیست و... در خارج از جشنواره به عنوان دستگاه برتر تقدیر شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار