اکرمی گفت: استان مرکزی در پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی رتبه نخست کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  بهروز اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی گفت: استان مرکزی در پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی رتبه نخست کشور را کسب کرد.

اکرمی افزود: از سال ۹۲ تا سال ۹۷، ۱۶درصد، اما در سال‌های ۹۸ و ۹۹ بیش از ۸۴ درصد از ماشین آلات کشاورزی استان مرکزی پلاک شده اند و این مهم نشان دهنده آن است که مدیران اجرایی بخوبی توانسته اند در این راستا نقش آفرینی کنند.

او با اشاره به اینکه پلیس راهور و سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی بمنظور شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی همکاری خوبی داشته اند، اضافه کرد: افرادی که دارای ماشین آلات کشاورزی هستند در جهت استفاده از خدمات ویژه هر چه سریعتر برای شماره گذاری ماشین آلات خود اقدام نمایند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی پایان شهریور ماه را آخرین مهلت شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی اعلام کرد و افزود: کشاورزان تا پایان شهریور ماه مهلت دارند برای شماره گذاری اقدام کنند، در غیر این صورت از خدمات ویژه محروم خواهند شد.

نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی با حضور اعضا و نمایندگان ادارات مربوطه در استانداری مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار