سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبرداد ؛

راه‌اندازی سامانه جامع نیکوکاری در خراسان شمالی

مجید الهی راد از راه‌اندازی سامانه جامع نیکوکاری و بارگذاری اطلاعات نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد، در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،    مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در همایش شورای مدیران استان خراسان شمالی با اشاره به چالش‌های پیش روی حوزه خدمت‌رسانی به نیازمندان از کانال‌های مختلف همچون مؤسسات خیریه و نهاد‌های حمایتی گفت : آغاز به کار سامانه جامع نیکوکاری باعث می‌شود اطلاعات نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و سایر نهاد‌های حمایتی در یکجا بارگذاری شود.


بیشتر بخوانید 


او با تأکید بر اینکه کمک به محرومین درگرو داشتن یک سامانه است تا هدفمند منابع توزیع شود گفت : با راه‌اندازی این سامانه عدم هماهنگی بین نهاد‌های خیریه، همپوشانی خدمات و کم‌توجهی به کرامت نیازمندان حذف می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ایجاد بانک اطلاعات قوی از مددجویان و نیازمندان استان را امری مهم در رفع چالش‌های پیش روی کار خیر و احسان برشمرد و گفت: ایجاد سامانه جامع نیکوکاری یک سیستم هوشمند است که تمامی مؤسسات خیریه و نهاد‌های حمایتی با داده‌پردازی به آن می‌توانند از تمامی اطلاعات خدمات ارائه‌شده به محرومان مطلع شوند.

الهی راد در ادامه به اجرای طرح نیازسنجی حوزه‌های مختلف مددجویی اشاره کرد و افزود: رویکرد این نهاد استقرار کامل نظام نیازسنجی و توان سنجی مددجویان برای افزایش اثربخشی خدمات حمایتی و توانمندسازی اقشار نیازمند است.

او در ادامه به تبیین دستاورد‌های کمیته امداد برای اقشار عموم مردم اشاره کرد و گفت: قطعاً انجام این اقدام می‌تواند در افزایش اعتماد عمومی به‌نظام جمهوری اسلامی مؤثر باشد.

الهی راد همچنین به طرح برون‌سپاری پرونده‌های مددجویی به مراکز نیکوکاری سطح استان خبر داد وگفت : اکنون ۶۵ درصد این اقدام انجام‌شده است و اجرای این طرح باعث ارائه خدمات به‌موقع به نیازمندان می‌شود.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.