سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهین ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خسارت به تاسیسات برق وارد کرد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع چرخنده حاره‌ای شاهین بالغ بر۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خسارت مالی به تاسیسات و تجهیزات شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان وارد شد.

پرنده‌مطلق مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با حضور در منطقه چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با عبور چرخنده حاره‌ای شاهین از سواحل دریای عمان و شهرستان چابهار به بخشی از تاسیسات، تجهیزات، خطوط و پست‌های فشار قوی امور انتقال نیروی ناحیه جنوب شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان خسارت مالی بالغ بر۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان  وارد شد.

او افزود: همه گروه‌های عملیاتی و مسئولین اجرایی امور انتقال نیروی ناحیه جنوب شرکت در شرایط آماده‌باش کامل جهت مقابله با شرایط بحرانی هستند.

مطلق گفت: پس از وقوع توفان و بارندگی شدید شب و روز گذشته که موجب خسارت به بخشی از تاسیسات و تجهیزات امور انتقال نیروی جنوب  شد با حضورگروه‌های عملیاتی اقدامات اجرایی جهت رفع نواقص و معایب در کمترین زمان انجام شد.

او ادامه داد: از جمله خسارت‌های وارده، آسیب جدی به ساختمان پست ۶۳ کیلوولت پسابندر، پارگی سیم فیبر نوری خط انتقال ۲۳۰ کیلوولت پلان- چابهار و در پی آن معیوب شدن تجهیزات اکتیو پست‌های ۲۳۰ کیلوولت پلان و چابهار، آب بردگی پایه تیر‌های خطوط فوق توزیع پسابندر و زرآباد می‌باشد که مجموع خسارت‌های برآورد شده تا کنون بالغ بر۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان گزارش شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.