مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: عملیات جستجو برای یافتن صیادان گرفتار طوفان در سواحل سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.

شهرکی مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: صیادان که تعداد آن‌ها براساس حدس و گمان ۵ نفر است روز گذشته دچار حادثه شدند و تلاش برای یافتن آن‌ها ادامه دارد.

شهرکی در خصوص جزییات حادثه گفت: روز گذشته یک لنج صیادی به علت نقص فنی در حین ورود به اسکله پسابندر متوقف می‌شود که درپی آن یک لنج دیگر بدون هماهنگی برای نجات آن می‌رود.

وی افزود: در حین برگشت دو لنج به دیوار صخره‌ای برخورد می‌کنند و متاسفانه هر دو لنج غرق می‌شوند.

مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان، گفت: چهل نفر آمار اولیه صیادان این دو لنج بودند که ۳۵ نفر به سلامت برگشتند و از دیروز تا این لحظه تیم‌های امداد و نجات همه پای کار هستند که بتوانیم افراد مفقود شده را پیدا کنیم.

شهرکی با بیان این که از بامداد امروز با فاصله گرفتن توفان حاره‌ای از سواحل جنوبی استان اوضاع آرام‌تر شده است، افزود: دیشب قطعی‌های برق داشتیم، اما الان مشکلات برطرف شده است و مسیر‌های مسدود شده ریمدان و بریس - نگور با فروکش کردن آب تا ساعاتی دیگر شرایط مطلوب تری خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنان تاکید بر ممنوع بودن هر گونه فعالیت دریایی است تا زمانی که وضعیت عادی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار