سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴ طرح گردشگری در تویسرکان

به مناسبت هفته گردشگری، ۳ طرح خدماتی و اقامتی در شهرستان تویسرکان به بهره برداری رسید و عملیات اجرای یک طرح هم آغازشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، به مناسبت هفته گردشگری ۳ طرح گردشگری و اقامتی بهره برداری رسید و یک طرح نیز کلنگ زنی شد.

افتتاح دفتر خدمات مسافرتی که از سوی بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع و زیر بنای ۶۰ متر و اشتغال ۳ نفر، افتتاح اقامتگاه بومگردی خانه سادات در روستای آرتیمان در بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و زیر بنای ۲۰۰متر و اشتغال ۳ نفر افتتاح شد.

نخستین طرح گردشگری- کشاورزی استان همدان در روستای آرتیمان با حفظ درختان و عدم تغییر کاربری در بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع و اشتغال ۱۰ نفر هم به بهره برداری رسید، هم‌چنین طرح اقامتگاه بومگردی سنتی آرتیمان در بخش خصوصی با اعتباری ۸۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و زیر بنای ۱۱۶۲ و ۸ واحد اقامتی و اشتغال ۲۰ نفر کلنگ‌زنی شد.

مسئولان در پایان از مجموعه گردشگری و اقامتی تپه ریواسیجان بازدید کردند این مجموعه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی برخوردار است.

این مراسم با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان، فرماندار و نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان، رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان تویسرکان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.