سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۴ درصد از ابهری‌ها واکسن کرونا دریافت کرده اند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر گفت:در مجموع با احتساب روستا‌ها ۷۴ درصد از ابهری‌ها واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان,دکتر کوروش شعبانی,رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر گفت: استقبال شهروندان از واکسن سبب می‌شود موج‌های بعدی کرونا را تجربه نکنیم و یا اگر هم تجربه‌ای کردیم، خفیف‌تر از موج‌های قبل باشد.


 شعبانی افزود: در مجموع با احتساب روستا‌ها ۷۴ درصد از ابهری‌ها واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که برای رسیدن به قله ایمن نیازمند واکسیناسیون بالای ۹۰ درصد هستیم

رئیس شبکه بهداشت و درمان ابهر با اشاره به اینکه خوشبختانه آمار بستری‌ها در شهرستان ابهر در حال کاهش است، گفت: همین موضوع سبب شده در آخرین رنگ‌بندی کرونایی کشور,ابهر نارنجی شود.

شعبانی با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از چالش‌های اصلی پیش روی واکسیناسیون استقبال نکردن برخی از مردم از واکسن است افزود: در ابهر نیز ساکنان برخی از مناطق شناط، حسین‌آباد و ۱۷ شهریور استقبال مطلوبی از واکسیناسیون ندارند. این امر در حالی است که واکسیناسیون، فوتی‌های پیک اخیر کرونا را در ابهر کاهش داده است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.