سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های هفته وحدت در مهاباد اعلام شد

به منظور هر چه باشکوهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته وحدت دیروز نشستی با هدف برنامه ریزی و هماهنگی این برنامه‌ها در صداوسیمای مهاباد تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امام جمعه مهاباد در این نشست، با بیان آثار و برکات اقدام حکیمانه امام راحل (ره) در نامگذاری هفته وحدت، به تشریح اهداف شوم رسانه‌های معاند و لزوم تولید برنامه‌های پرمحتوا و جذاب با بهره گیری از نظر اقشار مختلف پرداخت.

ماموستا عبدالسلام امامی بیان کرد: تبیین اقدامات وحدت آفرین پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل بیت (ع)، نماد‌های بارز رحمت و رأفت در اسلام، بازشناساندن ابعاد مختلف شخصیت بی نظیر حضرت محمد (ص) و معرفی دلدادگان رسول اکرم (ص) در بین شعرا و ادبا باید اولویت کاری مسئولان فرهنگی، برنامه سازان و هنرمندان باشد.

قوی بنیه، مدیرکل صداوسیمای مرکز مهاباد هم با بیان اینکه وحدت از شعار‌ها و ارکان اصلی و اساسی نظام اسلامی است که نمود بارز آن در هفته وحدت متجلی می‌شود، گفت: رسانه ملی همواره در برنامه ریزی‌ها و برنامه سازی‌ها با بهره گیری از دیدگاه علماء، نخبگان، کارشناسان و اندیشمندان به دنبال تقویت وحدت، تقریب مذاهب و تحکیم اشتراکات فرهنگی اقوام مختلف است.

در این نشست همچنین برضرورت به روزرسانی مفاهیم وحدت، انعکاس مصادیق وحدت عملی و برکات آن در جامعه و استمرار و تداوم فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی در زمینه تقویت وحدت تأکید شد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.