سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم خراسان شمالی پرچم‌دار پرداخت صدقات در کشور

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: مردم خراسان شمالی رتبه اول پرداخت صدقات را در کشور کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد بابیان اینکه مردم خراسان شمالی در نیمه نخست امسال ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند گفت: صدقات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۷ درصد رشد داشته است.

الهی راد بابیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار مشترک طرح صدقات در قالب مشترکین صندوق‌های معابر، اماکن، منازل و اصناف در سطح استان وجود دارد، افزود: مبالغ جمع‌آوری‌شده طرح صدقات برای رفع نیاز‌های خانوار‌های تحت حمایت در بخش‌های مختلف ازجمله کمک به اشتغال، جهیزیه، مسکن، درمان و تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در همان محل هزینه می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه به اجرای طرح پرداخت صدقه توسط کد‌های QR خبر داد و افزود:هم‌اکنون این نهاد در حال آماده‌سازی کد QR برای مشترکان صدقات سطح استان است.

الهی راد گفت: برای سهولت در پرداخت و استفاده از روش‌های نوین برای تمامی این مشترکان کد QR تهیه و به منازل و یا فروشگاه‌ها ارسال می‌شود و در این روش هر مشترک صندوق صدقات می‌تواند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه نماید.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یادآور شد: خیران همچنین می‌توانند صدقات خود را به شیوه‌های نوین الکترونیکی کد USSD با شماره‌گیری #۰۵۸*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه به‌صورت غیرحضوری پرداخت کنند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.