مجید الهی راد از کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی مردم خراسان شمالی به کمیته امداد خراسان شمالی در پنج ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه این کمک‌ها در سرفصل‌های مختلف کمیته امداد ازجمله طرح اکرام ایتام، صدقات، زکات و ... پرداخت‌شده است گفت : بیشترین کمک‌های جمع‌آوری‌شده در قالب طرح‌های اطعام، ایتام و محسنین، زکات و صدقات بوده است.


بیشتر بخوانید 


او تأکید کرد: کمک‌های پرداختی مردم در سرفصل‌های مختلف شامل خدمات معیشتی، درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن، اکرام ایتام، اشتغال و... برای مددجویان تحت حمایت و نیازمندان هزینه می‌شود.

او ضمن تقدیر از حسن نوع‌دوستی مردم استان، اظهار کرد: در سال جاری به‌رغم افزایش شیوع کرونا و گره خوردن آن با مشکلات اقتصادی کمک‌های مردمی به محرومان ۱۱۸ درصد افزایش‌یافته است.

او افزود: طی پنج ماه نخست سال جاری پنج میلیارد تومان صدقه جمع‌آوری‌شده است و از محل طرح اکرام و محسنین ۲۱ میلیارد تومان، ۱۰ میلیارد تومان از محل زکات و ۶۴ میلیارد تومان از سایر طرح‌ها جمع‌آوری‌شده است.

او در ادامه به نیاز ۱۲ هزار دانش‌آموز محروم تحت حمایت این نهاد در آستانه سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند برای تهیه تبلت و لوازم‌التحریر این دانش آموزان، کمک‌های خود را از طریق کد #۰۵۸*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۵۰۰۳۰۶۱۰ به دست این دانش آموزان برسانند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.