سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود کامیون به شهر ساوه ممنوع شد

تردد کامیون و وسایط نقلیه سنگین به داخل شهر ساوه از سمت محور قدیم ساوه به تهران ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با راه اندازی کنارگذر شمال به غرب شهر ساوه در ۲۴ تیرماه ماه امسال ورود کامیون به شهر ساوه از امروز ممنوع شد.

علی میرزایی فرماندار ساوه با اشاره به مصوبه‌ی شورای ترافیک این شهرستان گفت: تاریخ اجرای این مصوبه از ششم مهر ماه است و از این تاریخ کامیون‌ها و ماشین‌های سنگین باید از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

میرزایی با بیان اینکه همه‌ی اقدامات لازم برای اجرای این طرح انجام شده، افزود: پلیس مستقر در محل و همچنین دوربین‌های پایش تصویری متخلفین احتمالی را اعمال قانون می‌کنند.

۲۴ تیرماه ماه امسال جاری بود که در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی وشهرستانی و در ارتباط تصویری رئیس جمهور، کنارگذر شمال به غرب شهر ساوه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

با بهره‌برداری از این طرح ملی، از امروز تردد کامیون و وسایط نقلیه سنگین به داخل شهر ساوه از سمت محور قدیم ساوه به تهران ممنوع و عملا میادین و مبادی ورودی این شهر از زیر پای کامیون‌ها خارج می‌شوند.

برخورداری ساوه از کنارگذر یکی از خواسته‌های دیرینه مردم این شهرستان بود که پس از ۱۳ سال تاخیر و وقفه در تخصیص اعتبارات ملی، به سرانجام رسید.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: شهرساوه ، ورودممنوع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.