وضعیت تکمیل تقاطع غیر همسطح کنارگذر ساوه با حضور مسولان بررسی شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: وضعیت تکمیل تقاطع غیر همسطح کنارگذر ساوه در نشستی با حضور منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، وجدی معاون شرکت ساخت و زیربنا‌های حمل و نقل شمال غرب کشور و مسئولان شهرستان ساوه بررسی شد.

منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در جریان  بازدید از این کنار گذر  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛با اشاره به مطالبه جدی مردم در خصوص احداث کنار گذر ساوه گفت: تکمیل در بهره برداری از این پروژه در انتظار تخصیص اعتبارات سفر دولت به استان مرکزی است.

وی با اشاره به اینکه با احداث این کنار گذر مسیر ساوه تهران و بویین زهرا به محور ساوه همدان متصل می‌شود افزود: با اختصاص ۱۱ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه و ۲.۵ میلیارد تومان برای احداث تقاطع و مسیر‌های دسترسی می‌توان این پروژه را تکمیل کرد.

وجدی معاون شرکت ساخت و زیربنا‌های حمل و نقل شمال غرب کشور هم  گفت: در صورت ادامه مسیر کنارگذر شمالی ساوه به سمت بوئین زهرا و ادامه آن تا استان قم می‌تواند در راستای ایمن سازی و روان سازی بخشی از ترافیک سنگین شمال و شمال غرب کشور به مرکز و متعاقبا به جنوب و جنوب غرب کشور کارکرد بسیار خوبی داشته باشد.

وجدی با اشاره به بررسی راهکار‌های فنی جهت اجرای طرح غیر همسطح کنارگذر ساوه وتلاش برای بهره برداری میان مدت از آن افزود: این پروژه ۲۷ کیلومتر طول دارد و تاکنون حدود ۳۶ میلیارد تومان از منابع اعتباری پیوست قانون بودجه هزینه شده است.

فرماندار ساوه هم با تاکید بربرخورداری شهرستان ساوه، از مزیت ترانزیت کالا و نیز شاهراه مواصلاتی کشورو تسریع در تکمیل این طرح ملی گفت: با راه اندازی کنار گذر شمالی ساوه کامیونهم به داخل شهر تردد نمی‌کند.

تکمیل تقاطع غیر همسطح کنارگدر ساوه در انتظار اعتبارات

انتهای پیام / ج.

جلسه بررسیوضعیت تکمیل تقاطع غیر همسطح کنارگذر ساوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
کاهش تردد تریلی ها = کاهش آلودگی هوا = کاهش تصادفات
Iran (Islamic Republic of)
مهندس محمد شرافت
۱۹:۴۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
صنعت گردشگری درشهرستان ساوه نیاز به همکاری بین بخشی ومشارکت مردمی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
ساخت راه آهن ساوه سلفچگان ضروری است