سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمار مبتلایان به کرونا در ساوه و زرندیه از مرز ۳۲ هزار و ۵۰۰ نفر گذشت

بر اساس اعلام سخنگوی دانشکده علوم پزشکی، ‏از آغاز شیوع ویروس کرونا در زمستان سال ۹۸ تا امروز ۳۲ هزار و ۵۰۸ نفر از ساکنان شهرستان‌های ساوه و زرندیه مبتلا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دکتر محمود کریمی، سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: در همین مدت، کرونا جان ۵۸۸ تن از اهالی این شهرستانها را گرفت.

به گفته او، در شبانه روز اخیر ۲۳۳ مبتلای جدید با انجام آزمایش های پی سی آر و فوری شناسایی شدند که از این تعداد ۳۶ نفر با تشخیص مراجع درمانی در بیمارستان ها بستری شدند.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه همچنین از جان باختن ۲ نفر از مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

او گفت: روند واکسیناسیون با افزایش مراکز تزریق و همچنین بهره گیری از خدمات پایگاه های سیار و استقبال شهروندان، شتاب بیشتری در ساوه و زرندیه به خود گرفته است و تاکنون ۲۱۶ هزار و ۶۹۱ دز واکسن در مجموع تزریق شده است.

دکتر کریمی گفت: از جمعیت حدود ۴۰۰ هزار نفری ساوه و زرندیه طبق آمارها تاکنون ۲۳ درصد بطور کامل و با دریافت هر ۲ نوبت، واکسینه شده اند و حدود ۵۸ درصد نیز نوبت نخست واکسن را دریافت نموده اند.

او اظهار داشت: در شهرستان ساوه با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت تاکنون افزون بر ۱۷۱ هزار و در زرندیه نیز بیش از ۴۵ هزار دز واکسن تزریق شده است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.