سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۶ درصد جمعیت مهاباد دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

فرماندار مهاباد گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون سراسری تاکنون ۵۶ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال این شهرستان حداقل یک دز واکسن دریافت کرده‌اند.

عارف خدرلو فرماندار مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: تاکنون ۵۶ درصد جمعیت این شهرستان علیه کرونا ویروس واکسینه شده اند که از این تعداد ۸۰ درصد افراد بالای ۶۰ سال، ۷۶ درصد افراد بین ۵۰ تا ۵۹ سال، ۵۸ درصد افراد بین ۴۰ تا ۴۹ سال، ۴۶ درصد افراد بین ۳۰ تا ۳۹ و همچنین ۳۹ درصد افراد بالای ۱۸ تا ۲۹ سال این شهرستان حداقل یک دز واکسن کرونا  را دریافت کرده‌اند.

خدرلو افزود: تاکنون ۱۲۵ هزار دز واکسن در این شهرستان به افراد واجد شرایط تزریق شده است که از این تعداد ۹۵ هزار نفر دز اول و مابقیه با دریافت دز دوم علیه بیماری کووید-۱۹ ایمن شده‌اند.

وی اذعان کرد: تمامی شهروندان متولد سال ۱۳۷۸ به پایین (۱۸ سال به بالا) با در دست داشتن کارت ملی هرچه سریع‌تر به یکی از مراکز تزریق واکسن اقدام کنند.

فرماندار مهاباد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷ پایگاه واکسیناسیون در سطح شهرستان راه اندازی شده و یک پایگاه نیز به صورت خودرویی نسبت به تزریق شهروندان اقدام می‌کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.