سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان میبد نفسی تازه می کند

فرماندار میبد گفت: یک دستگاه اکسیژن ساز امروز برای نصب به بیمارستان امام جعفرصادق (ع) شهرستان میبد انتقال یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، فلاح، فرماندار میبد گفت: دستگاه اکسیژن ساز اول و یک مخزن با همان ظرفیت با کمک مردم و خیرین خریداری شده بود.

او افزود: این دومین دستگاه اکسیژن ساز است که با پیگیری دفتر آیت الله اعرافی در قم و دانشگاه علوم پزشکی استان، بیمارستان میبد و فرمانداری امروز برای نصب منتقل شد.

این مسئول عنوان کرد: برای ساختمان جدیدی که در مرداد ماه افتتاح شد دستگاه اکسیژن ساز مطرح شد و با رایزنی‌هایی که دفتر آیت الله اعرافی از قم داشت و پیگیری‌های که بیمارستان و فرمانداری داشت این اکسیژن ساز هم منتقل شد کمک بسیار خوبی درشرایط حاد وکرونایی باشد.

رئیس بیمارستان امام جعفرصادق (ع) میبد نیز گفت: با اضافه شدن ۱۲۰ تخت به تخت‌های بیمارستان و با توجه به شرایط کرونایی که درحال حاضر درشهرستان وجود دارد احساس نیاز شد که ما یک دستگاه اکسیژن ساز جدید به سیستم بیمارستان اضافه کنیم تا درآینده مشکلی برای تامین اکسیژن بیماران نداشته باشیم.

فرحزادی افزود: با اضافه شدن این دو دستگاه ظرفیت تولید اکسیژن به ۱۲۰۰ لیتر درثانیه دربیمارستان امام جعفرصادق (ع) میبد رسید و درکنار آن یک مخزن اکسیژن مایه برای ذخیره داریم که دیگر مشکل کمبود اکسیژن نداشته باشیم.

رئیس بیمارستان میبد تصریح کرد: هزینه این دستگاه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون بود که دولتی پرداخت و به صورت رایگان دراختیار بیمارستان قرار گرفت.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.