سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیج فارس تا جمعه مواج است

هواشناسی بوشهر، خلیج فارس را تا جمعه به سبب وزش باد‌های شمال غربی مواج پیش‌بینی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرضا انصاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد وزش باد‌های شمال غربی در برخی از ساعات بر روی دریا ادامه دارد و  پیش بینی می‌شود این وضعیت تا روز جمعه برقرار باشد.

او افزود: در این مدت خلیج فارس به تناوب برای ساعاتی مواج خواهد بود، اما از جمعه به‌تدریج با کاهش سرعت وزش باد‌های شمالی، سواحل استان تا اوایل هفته آینده در اغلب ساعات آرام خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: آسمان استان تا فردا صاف همراه با غبار محلی، در برخی از ساعات وزش باد و گاهی باد و گردوخاک خواهد بود و فردا در برخی از مناطق جنوبی مه صبحگاهی رخ می‌دهد.

انصاری بیان کرد: جهت وزش باد نیز بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ و در ساعاتی از بعدازظهر تا اوایل شب تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و در فراساحل گاهی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ و در ساعاتی از بعدازظهر تا اوایل شب تا ۱۵۰ سانتیمتر و در فراساحل ۹۰ تا ۱۵۰ و امروز گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی گفت: فردا در بندر بوشهر، مد اول دریا ساعت ۰۱:۴۸، جزر اول ساعت ۱۰:۰۴، مد دوم ساعت ۱۷:۱۳ و جزر دوم ساعت ۱۸:۲۷  رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.