سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی دومین جشنواره ملی استارت آپ‌های شاهد و ایثارگر در گیلان

خانواده‌های ایثارگر و شاهد گیلانی با داشتن کد ایثارگری، ایده‌های نوی خود را در جشنواره ملی استارت آپ‌های شاهد و ایثارگر به اشتراک بگذراند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: خانواده‌های ایثارگر و شاهد گیلانی با داشتن کد ایثارگری مورد تایید این اداره کل، ایده‌های نو خود را قالب استارتاپ به صورت الکترونیک در جشنواره ملی استارت آپ‌های شاهد و ایثارگر به اشتراک بگذراند.

او افزود: صاحبان ایده‌های نو می‌توانند استارت آپ‌های خود با موضوع فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و مستند سازی، خدمات آموزشی، خدمات اداری، سلامت، مراقبت‌های سالمندی و امور جانبازان، امداد و نجات، گردشگری و هتلداری، بانکی و بیمه‌ای، کشاورزی و دامداری، اشتغال و مسکن، حداکثر تا پایان مهر ۱۴۰۰ به نشانی الکترونیک این جشنواره www.ganjshahed.ir ارسال کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به اینکه گیلان به عنوان استان معین قزوین، اردبیل، زنجان، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی، تصریح کرد: بنیاد شهید امور ایثارگران گیلان پس از بررسی استارت آپ‌های استان و دیگر استان‌های حوزه خود، ۴ استارت آپ برتر را به مرکز تهران ارسال خواهد کرد.

اختتامیه دومین جشنواره استارت آپ‌های برتر شاهد و ایثارگر، ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 


انتهای پیام/م.‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.