مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران گیلان گفت: ترویج فرهنگ شهادت و آشنایی نسل جوان یکی از عوامل مهم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  عبداله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در کارگروه پیشگیری، درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد از نظر مقام معظم رهبری به عنوان اولویت اول آسیب‌های اجتماعی بوده و مشارکت آحاد جامعه را می‌طلبد. 

او با اشاره به نقش موثر خانواده در کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: با آگاه کردن والدین می‌توان زمینه نجات فرزندان آنان را فراهم کرد که در نتیجه آن در آینده میهن اسلامی سالم‌تر و بالنده‌تر از قبل خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران گیلان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان می‌تواند یکی از عوامل مهم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باشد.

عبداله پاکاری اطلاع رسانی در این زمینه را از رسالت‌های بنیاد به عنوان یک دستگاه فرهنگی عنوان کرد و افزود: تولید محتوای فرهنگی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره‌های فردی و گروهی از جمله این اقدامات است.

علی احمدپور، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان نیز در این جلسه، جامعه ایثارگری را از بهترین یاوران پلیس در امر پیشگیری دانست و گفت: ایثارگران از دلسوزان واقعی نظام اسلامی هستند.

او خانواده‌های شاهد و ایثارگر را نور چشم مسئولین دانست و افزود: دیدار با این عزیزان باعث افزایش روحیه و گره گشایی مشکلات می‌شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود ضروری است و گیلان در ارزیابی عملکرد سال گذشته جزو سه استان برتر کشور بوده است.

علی احمد پور با اشاره به همه گیری فضای مجازی در جامعه افزود: تولید محتوا متنوع به منظور اطلاع رسانی درخصوص آسیب‌های اجتماعی و به ویژه مواد مخدر یکی از اقدامات خوب پلیس است.

او صفحه اینستاگرامی پادزهر را یکی از موارد بارز در امر پیشگیری عنوان کرد و تصریح کرد: تلاش شده تا جامعه را به این وسیله بیش از پیش با موضوع پیشگیری و مبارزه با آسیب اعتیاد آشنا کنیم.

 

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.