سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمیدی:

۵۵ درصد فرهنگیان دوز دوم واکسن را دریافت کردند/ اتمام واکسیناسیون فرهنگیان تا پایان شهریور

معاون سلامت وزیر آموزش و پرورش از واکسینه شدن ۵۵ درصدی فرهنگیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرزاد حمیدی معاون سلامت وزیر آموزش و پرورش از اتمام واکسیناسیون فرهنگیان تا پایان شهریور خبر داد و اظهار کرد: تمامی افراد شاغل در آموزش و پرورش اعم از  مدارس دولتی، غیردولتی و مهدکودکان ها دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند، در واقع طبق آمار ها  ۹۲ درصد فرهنگیان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

او افزود: خوشبختانه تزریق دوز دوم واکسن از هفته گذشته آغاز شده و تا به امروز ۵۵ درصد فرهنگیان دوز دوم را هم نیز دریافت کردند و با ادامه این فرآیند تمام فرهنگیان واکسینه خواهند شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۲۰:۲۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
فرهنگیان واکسن زدند که تازشم ایمنی 100% درصدی ندارند و همچنان باید ایمنی فردی و اجتماعیشون رو رعایت کنند که کرونا نگیرند در ضمن خب چه ربطی به دانش آموزان داره ؟!!! دانش آموزان در معرض خطر ویروس کشنده بی رحم کرونا قرار دارند و مدارس نباید بازگشایی شود جسم و جان فرزندان مردم را نباید در معرض خطر قرار دهید در ضمن در فصل سرما هم نمی شود پنجرهای کلاسها را باز کرد برای تهویه هوا دانش آموزان سرما می خورند از طریق تلویزیون و فضای مجازی و شبکه شاد دانش آمزان سراسر کشور در امنیت در خانه هاشون با کمک پدر و مادراشون و معلمینشون درساشون رو ادامه می دهند امتحان نهایها رو هم که حضوری برگذار می کنید اگر مشکلتون تقلب کردن دانش آموزان است دیگه مشکلتون چیه با جان فرزندان مردم حق ندارید ریسک شناخته شده پر خطر کنید تا انشاءالله جامعه ایمن شود و شر این ویروس منحوس کروناهای مختلف کشنده بی رحم گم و کم شود . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه پیشگیرانه .