سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سقف پرداخت تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان در شهر کرمانشاه اعلام شد

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه گفت : سقف پرداخت تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان در شهر کرمانشاه به ۸۵۰ میلیون تومان و در شهرستان‌های استان تا سقف ۷۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن ریحانی پور مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه گفت : مشتریانی که سال ۱۴۰۰ حساب جوانان افتتاح و مبالغ مورد نیاز این حساب را براساس جدول آن مرتب واریز کنند، پس از ۱۵ سال می‌توانند ۸۵۰ میلیون تومان در شهر کرمانشاه و در شهرستان‌ها تا سقف ۷۰۰ میلیون تومان، تسهیلات دریافت کنند.

او گفت : مشتریان برای دریافت این تسهیلات در پنج سال اول ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان و در پنج سال دوم و سوم به ترتیب ۳۰۰ هزار و ۴۰۰ هزار تومان واریز می‌کنند و پس از پایان سال پانزدهم می‌تواند از سقف تسهیلاتی که ذکر شد برای خرید یا ساخت مسکن بهره‌مند شوند.

ریحانی پور افزود: مجموع واریزی‌های مشتریان طی این ۱۵ سال به ۵۴ میلیون تومان می‌رسد که به خود مشتری تعلق دارد و آن‌ها اگر تسهیلات را به صورت پنج ساله قسط بندی کنند به این سپرده‌ها ۶ درصد و چنانچه بیشتر از ۶ سال تا ۲۰ سال قسط بندی کنند تا ۹ درصد به آن‌ها سود پرداخت خواهد شد.

مدیر شعب استان کرمانشاه افزود: مشتری در صورت تمایل می‌تواند تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان را بعد از پنج سال دریافت کند که در این صورت ۳۵۰ میلیون تومان در شهر کرمانشاه و ۳۰۰ میلیون تومان در سایر شهر‌های استان دریافت می‌کنند در حالیکه واریزی آن طی این پنج سال هر ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان بوده است.

ریحانی پور ادامه داد: افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان با شرایط جدید هم اکنون در همه شعب کشور امکانپذیر است و مشتری با توجه به منطقه جغرافیای خود در سه گروه شهر تهران، شهر‌های بزرگ و سایر شهر‌های کشور می‌توانند از تسهیلات این حساب بهره‌مند شود در این تقسیم بندی شهر کرمانشاه جزو شهر‌های بزرگ است و شهرستان‌های استان نیز در گروه سوم قرار دارند.

او گفت: مبالغ جدید تسهیلات حساب جوانان صرفا به حساب‌هایی تعلق خواهد گرفت که در سال ۱۴۰۰ و بعد از آن افتتاح می‌شود حساب‌های که قبل از امسال افتتاح شده‌اند مبالغ واریزی و تسهیلات پرداختی به آن‌ها براساس شرایط زمان افتتاح حساب است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.