سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زرند مطرح کرد؛

اشتغال ۷۰۰ نفر در تعاونی‌های فعال زرند

ابراهیمی گفت: ۱۳۰ تعاونی فعال در بخش‌های مختلف در زرند مشغول فعالیت هستند که برای ۷۰۰ نفر به صورت دائم و موقت اشتغال زایی کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا ابراهیمی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند در نشست جمعی از تعاون گران برتر شهرستان زرند، ضمن ارائه گزارش فعالیت تعاونی‌ها در زرند گفت: تعداد ۱۳۰ تعاونی فعال در بخش‌های مختلف در زرند مشغول فعالیت هستند که ۷۰۰ نفر به صورت دائم و موقت در این تعاونی‌ها اشتغال دارند.

او افزود: تسهیلات حمایتی از بخش تعاون از سوی بانک به تعاونی‌ها مرتبط پرداخت شده است که همه تعاونی‌ها می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

 علی صادق زاده، فرماندار زرند نیز در این نشست ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته تعاون، دغدغه‌ مشترک همه‌ مدیران تعاونی‌ها را رفع مسائل و مشکلات دانست و  خواستار مشارکت فعال  آحاد جامعه در تعاونی‌ها شد تا از این طریق موانعی که پیش رو است، کنار زده شود. 

او ضمن تاکید آموزش حسابداران مالیاتی افزود: شرکت‌های تعاونی باید به سمت مشاوره اشتغال بروند تا کسانی که در عرصه‌ای از اشتغال می‌خواهند فعالیت کنند با شناخت کامل وارد آن فعالیت شوند.

فرماندار زرند تصریح کرد: آموزش و آشناسازی مدیران تعاونی‌ها با قوانین و مقررات مالیات و تامین اجتماعی در دستور کار جدی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد و ما باید بتوانیم از سود فعالیت خود برای بروزرسانی سیستم‌های سنتی خود استفاده کنیم.

در این نشست مشکلات مربوط به هئیت مدیره تعاونی‌ها مطرح شد و پیشنهاد‌های اعضا مورد بررسی قرار گرفت.

 همچنین در این نشست به مناسبت هفته تعاون از تعاونی‌های برتر شهرستان زرند تجلیل شد. 

نشست جمعی از تعاون گران برتر شهرستان زرند با حضور صادق زاده فرماندار، ابراهیمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الاسلام بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب زرند، نورالدینی مسئول دفتر نماینده  مردم زرند و کوهبنان در مجلس و هیئت مدیره تعاونی‌های  دیروز در سالن جلسات تالار قصر زرند برگزار شد.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.