سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع کار سالن گلستان شهدا بعد از پایان کرونا

مسئول امور اجرایی گلستان شهدای اصفهان گفت: در حال حاضر به علت اجرای واکسیناسیون در سالن نوساخت گلستان شهدا، امکان برگزاری مراسم در سالن وجود ندارد.

 

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان عباس محمدی مسئول امور اجرایی گلستان شهدای اصفهان گفت: حداقل تا پنج ماه دیگر و تا زمان اتمام واکسیناسیون عمومی، سالن جدید گلستان شهدا میزبان اجتماعات نخواهد بود. 


او همچنین آماده نبودن امکانات جانبی سالن را از عوامل موثر در عدم برگزاری مراسم برشمرد و افزود: مجهز نبودن سالن به سیستم‌های صوتی مانند بلندگو و فرش، امکان ارائه خدمات را ناممکن کرده است.

مسئول امور اجرایی گلستان شهدای اصفهان در ادامه اضافه کرد: همه مراسم‌ها و اجتماعات مذهبی در آینده و پس از برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی، به صورت رایگان در سالن جدید گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

محمدی به پارکینگ جدید گلستان شهدا نیز اشاره کرد و اظهار داشت: خط کشی پارکینگ و ایجاد امکانات جانبی هنوز انجام نشده است؛ به همین علت در حال حاضر امکان استفاده از این پارکینگ وجود ندارد.

او در پایان خاطرنشان کرد: رفع نواقص و تجهیز کردن سالن و پارکینگ بر عهدهٔ شهرداری منطقه ۶ است و پس از آن به گلستان شهدا تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.