پایگاه واکسیناسیون کرونای گلستان شهدای اصفهان امروز با حضور ویدئو کنفرانسی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پایگاه واکسیناسیون کرونابا پنج هزار متر مربع مساحت واقع در سالن گلستان شهدا قابلیت پذیرش سه هزار نفر را در ۲ شیفت کاری در شبانه روز دارد.

به گفته مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، این نهاد به همراه دانشگاه علوم پزشکی و بهداری لشکر ۱۴ امام حسین (ع) این استان پایگاه واکسیناسیون گلستان شهدا را راه اندازی کردند.

مسعود احمدی نیا در مراسم افتتاح مجموعه اظهارکرد: تجهیز و آماده سازی مرکز حدود ۲ هفته زمان برد و در تلاشیم که آن را به سه شیفت کاری ارتقا دهیم.

همچنین عضو مجلس خبرگان رهبری در این آیین گفت: تامین واکسن به میزان لازم از ضروریات کنونی کشور به شمار می‌رود و این موضوع باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

آیت الله حاج سیدابوالحسن مهدوی ادامه داد: رفع مشکلات معیشتی و حقوقی کادر پزشکی دیگر مقوله‌ای است که این روز‌ها باید بیشتر مورد توجه قرار گرفته شود و نباید به تاخیر بیفتد.

هم اینک استان اصفهان نیز دارای چهار شهرستان با وضعیت نارنجی و ۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز است و شهرستانی با وضعیت سفید، زرد و آبی ندارد.

این استان بیش از پنج میلیون نفر جمعیت در ۲۸ شهرستان دارد و تاکنون حدود۳۰ مرکز واکسیناسیون کرونا درآن راه اندازی شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.