مراسم استقبال و تجلیل از علیرضا مختاری همامی نایب قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مراسم استقبال و تجلیل از علیرضا مختاری همامی نایب‌قهرمان مسابقات پرتاب وزنه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور مسئولان ورزش استان در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

این مراسم که به میزبانی هیئت جانبازان و و معلولان استان اصفهان و باشگاه سپاهان برگزار شد، علیرضا مختاری مدال‌آور اصفهانی از زمان ورود به اصفهان تا حضور در گلستان شهدا همراهی شد و سپس مسئولان ورزش اصفهان در کنار مزار شهدا از این ورزشکار تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

در این مراسم، علیرضا مختاری نایب قهرمان رشته پرتاب وزنه مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ گفت: میعادگاه من مزار شهید حسین خرازی است چراکه همیشه از ایشان انرژی می‌گیرم و عکس ایشان نیز در کنار من است.

وی افزود: هر وقت می‌خواهم به مسابقات اعزام شوم ابتدا بر سر مزار پدر و مادرم می‌روم و سپس در گلستان شهدا حضور می‌یابم و خدا را شکر می‌کنم که بعد از هر مسابقه نیز اولین جایی که می‌آیم گلستان شهدای اصفهان است، چون این مکان پر از انرژی و افتخار است.

نایب‌قهرمان مسابقات پرتاب وزنه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: شرمنده مردم اصفهان و هواداران سپاهان هستم، چون آن‌ها از لحظه اعزام تا پایان مسابقات پارالمپیک بسیار به من انرژی دادند.

سیدمحمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز با حضور در این مراسم گفت: علیرضا مختاری برگ زرین دیگری را بر افتخارات اصفهان افزود و برای رسیدن به این مدال استقامت را معنا و مفهوم بخشید و زحمات زیادی را متحمل شد و در نهایت توانست مزد زحمات خود را نیز بگیرد.

ویادامه داد: این‌گونه پیروزی‌ها نتیجه توسل و ارادت‌هایی است که این بزرگان به ائمه اطهار (ع) دارند و امروز در راستای همان هدفی که گام برداشتند در کنار شهدا هستیم چراکه هر کدام از شهدا مایه افتخار کشور ما هستند و مراسم استقبال از یک قهرمان باید در این مکان برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: امروز در جبهه فرهنگی نیز باید مقتدرانه گام برداریم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوریم بنابراین ورزشکارانی مانند علیرضا مختاری پاسدار و ادامه‌دهنده راه شهدا هستند.

منصور کندری رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: پس از ۱۶ سال که اصفهان مدالی از پارالمپیک نداشت، علیرضا مختاری امسال موفق به کسب مدال و افتخارآفرینی برای ایران و اصفهان شد که امیدواریم شاهد شکوفایی بیشتر معلولین در این خطه باشیم.

وی افزود: معلولان فعل توانستن را به ظهور رساندند و امیدواریم بتوانیم بیشتر به این قشر کمک کنیم و دست به دست هم دهیم و بیشتر شاهد شکوفایی معلولان مستعد استان اصفهان باشیم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار