دبیر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: سه ورزشکار معلول استان اصفهان پس از حضور در چند مرحله اردو برای حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو وضعیت مطلوبی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدصادق پسندیده دبیر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: علیرضا مختاری در دو و میدانی و دانیال ذاکری و ایمان بگ زاده بسکتبال با ویلچر پس از پشت سر گذاشتن چند مرحله اردو برای آوردگاه پارالمپیک آماده شده‌اند.

وی اضافه کرد: باوجود تمامی محدودیت‌های کرونایی شرایط اردو‌ها و تمرینات این سه ورزشکار مناسب بود و امیدواریم عملکرد مناسبی در توکیو داشته باشند.

دبیر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان خاطرنشان کرد: محمدرضا سبحانی‌نیا در رشته والیبال نشسته در اردو‌های تیم ملی شرکت کرد، اما در نهایت میثم علیپور به‌جای او برای حضور در رقابت‌ها انتخاب شد.

پسندیده با اشاره به فعالیت هیات در دوران کرونا اظهار کرد: ۱۴ رویداد ورزشی مجازی، حضوری و پویش مربوط به جانبازان و معلولان در اصفهان از آغاز همه گیری کووید-۱۹ برگزار شده است.

وی افزود: مسابقات مجازی مانند دارت، باستانی، هنر‌های فردی و مسابقات حضوری و اعزام‌ها مانند وزنه برداری و دو و میدانی از جمله این برنامه‌ها بوده است.

دبیر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان اضافه کرد: از سوی دیگر ورزشکاران جانباز و معلول استان در پویش‌هایی نظیر ورزش در خانه شرکت کردند تا به نوعی مشوق دیگر معلولان برای فعالیت‌های بدنی با هدف ارتقای سطح سلامت روحی و جسمی باشند.

پسندیده با بیان اینکه بهبود شرایط کرونایی زمینه افزایش فعالیت‌های ورزشی این قشر جامعه را بهبود می‌بخشد تصریح کرد: پس از واکسیناسیون کامل کرونا می‌توانیم مسابقات و رویداد‌های بیشتری را برگزار کنیم.

پارالمپیک توکیو از دوم شهریو آغاز خواهد شد.

جمعیت معلولان استان اصفهان بالغ بر ۲۴۰ هزار نفر است، این استان بیش از ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی دارد.


منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار