سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کل دادگستری استان کرمان:

۴۶۲ هکتار از اراضی دولتی به بیت المال برگشت

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری با تلاش دستگاه قضایی ۴۶۲ هکتار از اراضی دولت به بیت المال برگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری با تلاش دستگاه قضایی و سازمان‌های عضو ۴۶۲ هکتار از اراضی دولت از دست متصرفان خارج و به بیت المال برگشت.

او در ادامه افزود: در پنج ماهه امسال ۲.۸ هکتار اراضی کشاورزی که تغییرکاربری داشته اند نیز به بیت المال برگشت داده شده است.

موحد با اشاره به صدور ۳۹۲ حکم برای صیانت از حقوق بیت المال طی ۵ ماهه امسال، تصریح کرد: ۳۳۱ متهم نیز در راستای این برنامه تحت تعقیب قرار گرفته اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهارکرد: ۷۱ مورد قلع قمع بنا نیز با دستورات قضایی انجام شده و ۸۳ نفر نیز به سبب تغییر کاربری اراضی کشاورزی تحت تعقیب قرار گرفته اند.

موحد بیان کرد: در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان سه دستور کار مورد بررسی قرار گرفت که یک دستور درباره اراضی شهرستان شهربابک و دیگری درباره اراضی محدوده هفت باغ کرمان بود.

او تاکید کرد: یکی دیگر از دستور کار‌های شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان نیز در مورد واگذاری انشعبات موقت به سازندگان بنا‌های غیرمجاز است که براساس قانون با دادن تعهد می‌توانند از این انشعابات استفاده کنند و قرار شد با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های خدمات رسان و دستگاه‌های متولی امر مسکن، این انشعابات برقرار شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در پنج ماهه امسال ۲.۸ هکتار اراضی کشاورزی که تغییرکاربری داشته اند نیز به بیت المال اعاده شده است.

موحد با اشاره به صدور ۳۹۲ حکم برای صیانت از حقوق بیت المال طی ۵ ماهه امسال، بیان کرد: ۳۳۱ متهم در این رابطه تحت تعقیب قرار گرفته اند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.