بازداشت شهردار سابق، مسئول دفتر فنی و رئیس شورای یکی از شهرهای بردسیر

دادستان عمومی و انقلاب بردسیر از بازداشت شهردار سابق، مسئول دفتر فنی و رئیس شورای اسلامی یکی از شهرهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، افشین صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب بردسیر گفت: به دنبال گزارش های واصله مبنی بر واگذاری اراضی دولتی و تضییع حقوق بیت المال از سوی شهردار و رئیس شورای شهر یکی از شهرهای بردسیر با ورود دادستانی شهرستان سه متهم اصلی پرونده از جمله شهردار سابق، مسئول دفتر فنی و رئیس شورای شهر یاد شده به دلیل تخلفات صورت گرفته بازداشت شدند .

مدعی العموم شهرستان بردسیر افزود: تخلفات صورت گرفته مربوط به یکی از پروژه های نیمه تمام در یکی از بخش های شهرستان، رعایت نکردن ضوابط قانونی در واگذاری اراضی دولتی و رعایت نکردن تشریفات قانونی در برگزاری مناقصه پروژه مذکور در سال های پیشین بوده است .

صالحی نژاد تصریح کرد: با ارجاع این پرونده به قاضی شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب بردسیر، بررسی های تخصصی انجام شده از سوی وی و کارشناسان سازمان بازرسی استان، تاکنون سه متهم با قرار بازداشت روانه زندان شدند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

او بیان کرد: پنج متهم دیگر مرتبط با این پرونده به دادسرا احضار شده اند.

دادستان بردسیر تاکید کرد: دستگاه قضایی با دست اندازان به اموال و اراضی دولتی و تضییع کنندگان حقوق بیت المال با جدیت تمام مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۰:۴۱ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
یعنی خجالت برای اینا خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
آقا دست مریزاد خداقوت .بگیرید هرچی دزد نامرد و مال مردم خور رو و به اشد مجازات برسونید.
آخرین اخبار