بازدید رئیس کل دادگستری کرمان از پروژه‌های عمرانی در دادگستری رفسنجان

رئیس کل دادگستری استان کرمان و هیئت همراه در سفری دو روزه به رفسنجان از پروژه‌های عمرانی درحال احداث این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان، رییس حوزه قضایی و دادستان رفسنجان در سفری دو روزه به رفسنجان از پروژه‌های عمرانی درحال احداث این شهرستان بازدید کردند.

محمدحسین زاده کافی معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان کرمان در حاشیه این بازدید گفت: در حال حاضر بالغ بر ۳۵ هزار متر مربع پروژه عمرانی در دادگستری استان کرمان در حال احداث است.

او با اعلام اینکه در حال حاضر دو پروژه عمرانی در شهرستان رفسنجان در حال احداث است، افزود: اولین پروژه مربوط به احداث دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع است که ساختمان آن در سه طبقه و با زیربنای ۳ هزار و ۶۰۰ متر ساخته خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: پروژه ساخت ساختمان شورا‌های حل اختلاف شهرستان رفسنجان با زیربنای هزارو ۴۰۰ مترمربع نیز در حال انجام است.

زاده کافی بیان کرد: تلاش می‌کنیم به منظور تکریم مراجعان به سیستم قضایی فضا‌های اداری مناسب و در شان همکاران قضایی و اداری و همچنین شهروندان احداث کنیم.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار