سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز:

بازار فروش گیاهان دارویی در البرز راه‌اندازی شود

مالمیر گفت: بازار فروش تولیدات تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه گیاهان دارویی در البرز ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، یداله مالمیر، نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز در بازدید هیات رئیسه اتاق بازرگانی البرز از پارک علم و فناوری استان با توجه به اهمیت حمایت از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی گفت: تامین بازار فروش تولیدات این طرح ها و پروژه‌ها اهمیت بالایی دارد.

مالمیر افزود: زمانی که مطالعه و تحقیقی در قالب طرح‌های پژوهشی در بحث تولیدات دارویی انجام می شود با حمایت از این طرح ها می توانیم به یکی از بزرگترین صادرکنندگان داروهای گیاهی در جهان تبدیل شویم.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با اشاره به اهمیت تجاری سازی طرح های تحیقاتی- پژوهشی گفت: به درستی حامیان مشخصی برای پشتیبانی از این طرح‌ها وجود ندارد تا به شکوفایی کامل برسد ، اتاق بازرگانی وظیفه خود می داند که در این عرصه ورود کند.

او گفت: اتاق بازرگانی برای حمایت از طرح‌های فناورانه باید ارتباط نزدیک تری با پارک علم و فناری داشته باشد و در ابتدای کار با تمرکز بر روی یک تا دو طرح و حمایت از آن ها به سمت گسترش سطح همکاری با صاحبان ایده و مبتکران طرح‌های پژوهشی پیش می رود.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.