مرکز تجاری سازی طرح‌های فناورانه در محل اتاق بازرگانی البرز با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان و مدیرعامل شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و مدیر عامل شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صنعتی اتاق بازرگانی البرز بازدید کردند.

در این بازدید که با همراهی رئیس، نائب رئیس و یک عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی البرز همراه بود، سرهنگ، ولی الله شادمان با مهم برشمردن نمایش توانمندی‌های تولیدی و صنعتی استان در قالب چنین نمایشگاه‌هایی گفت: رصد موانع و مشکلات پیش روی صنعتگران و تولیدکنندگان توسط مجموعه‌هایی مانند اتاق بازرگانی و انتقال این موضوعات به مسئولان استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: مرکز تجاری سازی طرح‌های فناورانه در محل اتاق بازرگانی استان در راستای کمک به توسعه اقتصاد دانش بنیان و شناسایی طرح‌های فناورانه با قابلیت تجاری سازی افتتاح شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان البرز با اشاره به راه اندازی استودیو فاتح در اتاق بازرگانی استان افزود: طرح مسائل و مشکلات فعالان بخش خصوصی با مسئولان استان از طریق رسانه‌ها و مطالبه گری از مدیران اجرایی در تسریع رفع موانع پیش روی تولید و صنعت بسیار موثر است.

 پرهام رضایی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با اشاره به نمایش توانمندی‌های تولیدی استان در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی، مبلمان، پوشاک، صنایع دستی، قطعات خودرو، مواد غذایی و یا لوازم خانگی در نمایشگاه اتاق بازرگانی البرز گفت: دستیابی به چنین تولیداتی سبب افزایش توان صادراتی و کاهش حجم واردات نمونه‌های خارجی شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز افزود: در کنار راه اندازی نمایشگاه توانمندی تولیدی و صنعتی در محل اتاق، سال گذشته استودیو رادیویی و تلویزیونی فاتح با هدف خدمت هرچه بیشتر به بخش خصوصی راه اندازی شد.

او گفت: استودیو فاتح به عنوان رسانه بخش خصوصی و با ضبط برنامه‌هایی با حضور تولیدکنندگان و صنعتگران استان در حال فعالیت است تا فعالان اقتصادی استان در کنار بیان دیدگاه‌های خود به تحلیل و بررسی مسائل و مشکلات موجود بپردازند.

انتهای پیام /ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.