سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان:

نخستین دوره ملی آموزش امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود

معاون علمی و آموزشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان از برگزاری نخستین دوره ملی آموزش فریضتین در سطح کشور خبر داد.

سیدمجتبی طباطبایی‌زاده معاون علمی و آموزشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: برگزاری دوره ملی آموزش فریضتین  بر محور کتاب استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و با تدریس دکتر سید صالح هاشمی گلپایگانی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه دوره یادشده به صورت مجازی برگزار می‌شود افزود: شرکت‌کنندگان در پایان دوره می‌توانند مجوز تشکل‌های مردمی مطالبه‌گری را از ستاد دریافت کنند که این تشکل‌ها در عرصه‌های عمومی و تخصصی مختلف شکل گرفته و براساس قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، از حمایت‌های حقوقی، قضایی، آموزشی، پشتیبانی و هماهنگی ستاد برخوردار خواهند بود.

معاون علمی و آموزشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان تصریح کرد: افراد پذیرفته‌شده در پایان این دوره در صورت موفقیت در مراحل بعدی به عنوان مربی آموزشی این ستاد در سازمان بسیج مستضعفین دعوت به همکاری می‌شوند.

وی با بیان اینکه هزینه شرکت در دوره رایگان است و صرفاً به منظور دریافت مجوز‌ها و گواهی‌ها در انتها، مبلغ متناسبی دریافت خواهد شد تاکید کرد: این دوره آموزشی در ۱۲ جلسه و طی ۱۲ هفته به صورت برخط در بستر اینترنت برگزار می‌شود که زمانبندی دقیق شروع کلاس‌ها نیز متعاقباً اعلام می‌شود.

طباطبایی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند با مراجعه به تارنمای www.bineshemotahar.ir نام‌نویسی خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.