معاون علمی و آموزشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان از برگزاری اولین دوره ملی آموزش فریضتین در سطح کشور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سیدمجتبی طباطبایی‌زاده معاون علمی و آموزشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دوره بر محور کتاب استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و با تدریس دکتر سید صالح هاشمی گلپایگانی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره به صورت مجازی برگزار می‌شود افزود: شرکت‌کنندگان در پایان دوره می‌توانند مجوز تشکل‌های مردمی مطالبه‌گری را از ستاد دریافت کنند که این تشکل‌ها در عرصه‌های عمومی و تخصصی مختلف شکل گرفته و بر اساس قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، از حمایت‌های حقوقی_قضایی، آموزشی، پشتیبانی و هماهنگی ستاد برخوردار خواهند بود.

به گفته طباطبایی؛ افراد پذیرفته شده در انتهای این دوره در صورت طی موفق مراحل بعدی به عنوان مربی آموزشی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر و ضابط امر به معروف و نهی از منکر در سازمان بسیج مستضعفین دعوت به همکاری می‌شوند.

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان تاکید کرد: هزینه شرکت در دوره رایگان است و صرفاً به منظور دریافت مجوز‌ها و گواهی‌ها در انتها، مبلغ متناسبی دریافت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی در ۱۲ جلسه و طی ۱۲ هفته به صورت برخط در بستر اینترنت برگزار می‌شود که زمان بندی دقیق شروع کلاس‌ها نیز متعاقباً اعلام می‌شود.طباطبایی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند با مراجعه به تارنمای www.bineshemotahar.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار