سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد جدی با رانندگان خودرو‌های پلاک مخدوش

سرپرست پلیس راهور استان کرمان از برخورد جدی با رانندگانی که برای فرار از اعمال قانون اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو می‌کنند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ امیر معین الدینی، سرپرست پلیس راهور استان کرمان گفت: هرگونه استفاده از پلاک وسایل نقلیه دیگر روی خودروی غیر، دخل، تصرف، دستکاری و مخدوش کردن پلاک و ارقام و نصب قاب پلاک در زیر پلاک به منظور حفاظت از پلاک خودرو؛ در وسایل نقلیه برابر قانون ممنوع بوده و جرم تلقی می‌شود.

سرپرست پلیس راهور استان کرمان با تاکید بر اینکه رانندگان اینگونه خودرو‌ها با این طرز تفکر غلط و به جهت گریز از اعمال قانون توسط ماموران و دوربین‌های ثبت تخلف، اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو می‌کنند بیان کرد: بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات، تخلف در این حوزه‌ها و موارد دیگر ۶ ماه تا یک سال حبس دارد.

او افزود: ماده ۲ آیین نامه اجرایی راهنمایی و رانندگی به صراحت تمام مقرر داشته هر وسیله نقلیه موتوری و غیر موتوری و یدک متصل در راه‌ها (کشنده ها) و هم چنین وسایل نقلیه موتوری و ویژه کشاورزی و صنعتی و عمرانی باید دارای شماره باشند و رانندگی با وسایل نقلیه‌ای که فاقد پلاک باشد ممنوع است.

سرپرست پلیس راهور استان در خاتمه با توصیه به رانندگان در توجه جدی به توصیه‌های پلیس و رعایت کامل قانون گفت:رویکرد پلیس در برخورد با هنجار‌های ترافیکی با اولویت فرهنگ سازی است که در این مسیر نیاز به مشارکت تمام آحاد جامعه دارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.