سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه برتر برق شمال کرمان در جشنواره قرآن و نماز

شانزدهمین جشنواره مسابقات قرآن و نماز ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو با حضور بیش از یکصد نفر از فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان کرمان به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد علی امیری، دبیر شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: شانزدهمین جشنواره مسابقات قرآن و نماز ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو با شرکت بیش ازصد نفر از فرزندان کارکنان شرکت‌های آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب و توزیع برق شمال و جنوب  در رشته‌های حفظ، مفاهیم و نماز، قرائت تحقیق و اذان در محل سالن جلسات شرکت برق منطقه‌ای به دو صورت  حضوری و مجازی  برگزار شد.

او افزود: مسابقات قرآن یکی از ثمره‌های پربار در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است و این مهم فرصتی برای علاقه مندان به علوم قرآنی فراهم می‌کند تا در سطوح و رشته‌های مختلف شرکت کنند.

امیری بااشاره به کسب رتبه برتر در این جشنواره به همت فرزندان همکار شرکت توزیع برق شمال تصریح کرد: شش نفر از فرزندان همکار این شرکت در دو گروه پسران و دختران موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم در مرحله استانی شدند  که دونفر اول هررشته به مرحله کشوری که ۲۳ و ۲۴شهریورماه برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

او ابراز امیدواری کرد، با توجه به سابقه درخشان استان کرمان امسال نیز شاهد درخشش فرزندان همکار صنعت آب و برق استان کرمان در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.