سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بسته معیشتی در سیرجان

رییس تبلیغات اسلامی سیرجان از تهیه و توزیع ۲۰۰بسته معیشتی و ۱۴کپسول اکسیژن به مبلغ ۷۲میلیون تومان به همت مکتب عشاق العباس سیرجان خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام شهابی رییس تبلیغات اسلامی سیرجان از تهیه و توزیع ۲۰۰بسته معیشتی،۱۴ کپسول اکسیژن به مبلغ ۷۲میلیون تومان به همت مکتب عشاق العباس سیرجان خبر داد.

او افزود: مکتب عشاق العباس به دلیل مسقف بودن مکان و نداشتن فضای مناسب برای عزاداری، به همت بانیان و مسئولان هیات کلیه نذورات و هزینه‌های عزاداری را در محرم امسال صرف تهیه بسته‌های معیشتی و کپسول اکسیژن کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سیرجان با اشاره به فعالیت مداحان و مبلغان در ترویج فرهنگ اسلامی و مذهبی بیان داشت: تمام هیات‌های مذهبی شهرستان سیرجان برای برگزاری عزاداری‌ها شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کردند و نمره خوبی را بدست آوردند که مکتب عشاق العباس هزینه‌های خود را صرف خرید کپسول اکسیژن کرد.

حجت الاسلام شهابی کمک به کادر درمان و بیماران را مهم‌ترین دانست و تاکید کرد: همه  باید برای از بین بردن کرونا زدن ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

اوبا توجه به این که بیمارستان‌ها نیاز به کپسول اکسیژن دارند، افزود: مردم می‌توانند نذری‌های محرم و روضه‌های خود را در جهت خرید کپسول‌های اکسیژن استفاده کنند.

انتهای پیام /ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محدث
۰۸:۱۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
خداخیرشون بده