سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارالمپیک توکیو؛

بگ‌ زاده: آلمان و الجزایر را ببریم از گروه‌مان صعود می‌کنیم/ قدرت‌های جهان با ما هم‌گروه هستند

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: بازی سختی مقابل استرالیا داشتیم، اما امیدوارم در دیدار‌های پیش رو بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان بگ زاده کاپیتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان پس از شکست ۸۱ بر ۳۹ تیم ملی کشورمان مقابل استرالیا در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰، اظهار داشت: بازی سختی بود. در ابتدای دیدار عملکرد خوبی نداشتیم و شرایط حاکم بر مسابقه بر ما چیره شد، اما رفته رفته بهتر شدیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه شاگردان آقاکوچکی در دیدار‌های آتی جبران می کنند، در مورد تأثیر مسابقه اول روی عملکرد این تیم در ادامه مسابقات گفت: در بازی اول همیشه هماهنگی سخت است، به ویژه برای ما که با ویلچر‌های قدیمی به پارالمپیک آمده‌ایم. دیدید که تیم استرالیا با ویلچر‌های جدید آمده بود، اما ویلچر‌های ما برای چهار پنج سال پیش است.

بگ‌ زاده خاطر نشان کرد: در گروه ما آمریکایی حضور دارد که قوی‌ترین تیم دنیا است. در گروه ما سه تا از قدرت‌های بسکتبال با ویلچر دنیا حضور دارند. ما اگر بتوانیم در مصاف با آلمان و الجزایر پیروز شویم، شانس صعود از گروهمان را داریم.

وی ادامه داد: برای ما هنوز چیزی تمام نشده و تازه شروع کار است. امیدوارم در دیدار‌های بعدی باخت امروز را جبران و از گروه‌مان صعود کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.