اخبار نتایج و حاشیه‌های روز اول پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین روز از مسابقات پارالمپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات ۸ رشته در بخش آقایان و بانوان آغاز شد.

امروز در رشته‌های دوچرخه سواری، سوارکاری، گلبال، شنا، تنیس روی میز، بسکتبال با ویلچر، شمشیربازی با ویلچر و راگبی با ویلچر مسابقات پیگیری شد که کاروان کشورمان در روز نخست این رقابت‌ها نماینده‌ای نداشت.

نتایج روز اول 

امروز تنها در رشته‌های دوچرخه سواری پیست و شنا در بخش مردان و بانوان مدال توزیع و در سایر رشته‌ها مسابقات مرحله مقدماتی برگزار شد.

  • در رشته دوچرخه سواری پیست در بخش C۱، ۳۰۰۰ متر نماینده‌های استرالیا، چین و آلمان به ترتیب مدال‌های طلا نقره و برنز را کسب کردند.
  • در بخش دوچرخه سواری پیست در بخش C۴، ۳۰۰۰ متر نماینده‌های استرالیا، آمریکا و کانادا به ترتیب مدال‌های طلا، نقره و برنز را کسب کردند.
  • در رشته دوچرخه سواری پیست در بخش C۵، ۳۰۰۰ متر نماینده‌های بریتانیا با کسب رتبه‌های اول و دوم مدال‌های طلا و نقر را کسب کردند و نماینده فرانسه سوم شد.
  • در رشته دوچرخه سواری پیست در بخش ۴۰۰۰ مترمردان هم هلند بریتانیا و اندوزی به ترتیب مدال‌های طلا ،نقره و برنز ر ا کسب کردند.

حواشی روز چهاردهم

  • مسئولان کاران پارالمپیک بریتانیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که دیوید وتریل عضو تیم پینگ پنگ خود را به دلیل نقض قوانین از این تیم کنار گذاشته اند.
  • در بیانیه پارالمپیک بریتانیا آمده است: "به دنبال یک روند قانونی، دیوید وتریل به دلیل نقض قوانین رفتاری تنیس روی میز بریتانیا از تیم پارالمپیک برای بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو حذف شد.
  • کمیته برگزاری بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که نتیجه تست کرونای ۱۶ نفر دیگر از افراد مرتبط با این بازی‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است. از بین موارد جدید ۵ نفر از جمله ۲ ورزشکار ساکن دهکده بازی‌ها هستند.

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار