سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش آذربایجان غربی استان خبرداد:

تزریق دز دوم واکسن کرونا به فرهنگیان آذربایجان غربی از هفته آینده/واکسیناسیون فرهنگیان استان

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: بیش از ۳۷ هزار از فرهنگیان این استان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

مهین منافی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان استان که از  ۹ مرداد ماه امسال شروع شده بود، با پوشش ۹۵ درصدی به پایان رسید.

وی افزود: در این مرحله ۳۷ هزار و ۴۵۲ نفر از فرهنگیان اعم از نیرو‌های رسمی، حق التدریس، دانشجو معلم، سرباز معلم، نیرو‌های کانون پرورش فکری، نهضت سواد آموزی و نیرو‌های اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان در این طرح واکسینه شدند.

منافی اضافه کرد: علاوه بر فرهنگیان مقرر شده است که شاغلان مهد‌های کودک، مربیان پیش دبستانی‌ها و رانندگان سرویس مدارس نیز با نوبت دهی واکسینه شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: ۱۲ پایگاه تجمیعی از روز دوشنبه هشتم شهریور ماه در سراسر استان آماده اجرای فاز دوم واکسیناسیون طبق زمانبندی انجام شده هستند و فرهنگیانی که واکسینه شده اند با در دست داشتن کارت واکسن مرحله اول می‌توانند واکسن مرحله دوم خود را دریافت کنند.

منافی با اشاره به اینکه طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان آموزش و پرورش آذربایجان غربی عملکرد مطلوبی در واکسیناسیون داشت، اظهار داشت: تلاش می‌شود تا آغاز سال تحصیلی جدید روند واکسیناسیون فرهنگیان استان به اتمام برسد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.