سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوت۶۰ بیمار کرونایی در خوزستان تنها در یک شبانه روز

استاندار خوزستان از مرگ حدود ۶۰ بیمار کرونایی طی یک شبانه روز در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزانه حدود ۶۰ نفر در خوزستان بر اثر کرونا فوت می‌کنند و در حال حاضر حدود سه هزار نفر از مردم خوزستان مبتلا به کرونا هستند که این آمار، فاجعه بسیار بزرگی برای خوزستان است.

وی افزود: روزانه به‌صورت متوسط بین ۹ تا ۱۰ هزار مراجعه به بیمارستان‌های استان ثبت شده است.

استاندار خوزستان گفت: روز گذشته نیز ۹ هزار و ۵۰۰ مراجعه‌کننده داشتیم که از این بین سه هزار و ۳۰۰ نفر به‌صورت سرپایی درمان و بیش از ۳۰۰ نفر نیز بستری شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۳۳ بیمار کرونایی خوزستان در بخش آی سی یو بستری هستند و وضعیت ۱۲۶ بیمار اینتوبه است.

قاسم سلیمانی دشتکی بیان اینکه هرچه تلاش می‌کنیم، فایده ندارد و برگزاری مراسم‌ها در خوزستان بیداد می‌کند، تصریح کرد: قرارگاه نظارتی، قرارگاه شهید سلیمانی و ستاد مدیریت کرونا در خوزستان حداقل سه روز در هفته جلسات منظمی را برگزار و کارهای بزرگی را نیز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: در سه روز گذشته حدود ۵۰۰ کپسول اکسیژن از سوی ستاد اجرایی فرمان امام و ۶۰۰ کپسول نیز از سوی هلال احمر با کمک یکی از شرکت‌های خصوصی خریداری شده است.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: وزیر نفت برای خرید دو میلیون سرنگ برای خوزستان موافقت کرده‌اند همچنین چند میلیون ماسک از سوی تولیدکنندگان استان اهدا و کمک‌های مؤمنانه خوبی توسط شرکت‌های بزرگ استان خوزستان شده اما این کمک‌ها، همراهی مردم را می‌طلبد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.