فیروز زاده گفت: روزانه بیش از ۶۰۰ بیمار سرپایی کرونا در درمانگاه رمدسیویر بیمارستان بزرگ دزفول در ۳ شیفت کاری پذیرش می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالکریم فیروز زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: روزانه بیش از ۶۰۰ بیمار سرپایی کرونا در درمانگاه رمدسیویر بیمارستان بزرگ این شهرستان در ۳ شیفت کاری پذیرش می‌شوند.

او با بیان اینکه این درمانگاه برای دومین بار برای کنترل وضعیت خطرناک کرونا با آغاز موج پنجم ویروس کرونا شروع به کار کرده است، افزود: هیچ نهاد دولتی یا خصوصی برای تجهیز امکانات و تأمین نیروی انسانی همکاری لازم را نداشته است.

فیروز زاده بیان داشت: برای راه اندازی دوباره این درمانگاه در یکم شهریور از کارشناسان معاونت‌های درمان و آموزش و همچنین اعضای هیات علمی دانشکده پرستاری و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، کارکنان کلینیک تخصصی یازهرا (س)، کادر پرستاری بیمارستان بزرگ این شهرستان و نیرو‌های جهادی بکارگیری شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول تنها راه مبارزه با کرونا را رعایت نکات بهداشتی نظیر رعایت فاصله اجتماعی، زدن حداقل یک ماسک و شستشوی مرتب دست‌ها دانست و گفت: رعایت نکردن این شیوه نامه‌های بهداشتی باعث افزایش بیماری کرونا و مرگ و میر در سطح جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار