سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز:

دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان مادر راه اندازی می‌شود

حسینی نیک با اشاره به وضعیت نامناسب شیوع کرونا در رامهرمز گفت: در حال راه‌اندازی دستگاه اکسیژن ساز جدید در بیمارستان مادر هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی‌اصغر حسینی نیک رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز در جلسه ستاد کرونای شهرستان گفت: وضعیت بستری و پیک بیماری در رامهرمز ایده آل نیست و انتظار داریم مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را در دستورکار قرار دهند.

او به وجود ۲۸۰ کپسول اکسیژن در شهرستان اشاره کرد و افزود:، اما با نوساناتی که در دستگاه‌های اکسیژن ساز استان خوزستان به وجود می‌آید، گاهی تأمین اکسیژن را با مشکلاتی روبرو می‌کند، اما در حال راه‌اندازی دستگاه اکسیژن ساز جدید در بیمارستان مادر هستیم.

حسینی نیک اظهار داشت: دارو‌های بیمارستانی کرونا فقط باید از سوی پزشکان متخصص تجویز و در بیمارستان مصرف شوند، بنابراین اگر متخصصان سطح شهر ما را یاری دهند و با ما قرارداد ببندند می‌توانند در مطب‌های خود دارو را تجویز و در بیمارستان تزریق شود تا مردم از نگرانی رهای شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز بیان کرد: امیدواریم با رسیدن به موقع واکسن بتوانیم نیاز مردم را تأمین کنیم تا بخشی از مشکلات مردم در این رابطه حل شود.

راه اندازی مرکز شماره ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در روز‌های آینده

سرهنگ عارف فرمانده سپاه پاسداران رامهرمز گفت: باهمه توان در صدد کمک به کادر درمان هستیم و با ۴۰ تیم نظارتی، مراقبتی و حمایتی به مردم خدمت می‌کنیم و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده به‌زودی دومین مرکز واکسیناسیون در محل حسینیه شهدای گمنام با همکاری دستگاه‌های دولتی راه‌اندازی خواهد شد.

انحصار سی‌تی‌اسکن باید برداشته شود

حسن مرادی دادستان رامهرمز بیان کرد: وضعیت فعلی را نباید عادی انگاری کنیم و همه باید علاوه بر خود مراقبتی و رعایت پروتکل‌ها از ظرفیت موجود شهرستان هم بهره کافی را ببریم، البته ظرفیت سی‌تی‌اسکن را باید ارزیابی کرد و به صورت روزانه در حد توان دستگاه خدمات به مردم ارائه داد و انحصار آن برداشته شود و به بیماران روزانه نوبت داده شود.

سید عزیز موسوی رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز ضمن تأکید بر همکاری مستمر آموزش و پرورش در این زمینه اظهار داشت: آموزش‌وپرورش به‌تن‌هایی نهایت همکاری را درراه اندازی اولین مرکز تجمیعی با شبکه بهداشت و درمان داشته است.

او تصریح کرد: آموزش‌وپرورش با همه توان برای نجات بخشی جان شهروندان آماده هرگونه همکاری با بخش درمان شهرستان بوده و آنچه را که داریم در خدمت شهروندان عزیز قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.