سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۳۰ پروژه به مناسبت هفته دولت در روانسر

فرماندار روانسر گفت: همزمان با هفته دولت، ۳۰ طرح و پروژه در حوزه‌های مختلف در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سعدی مصطفی‌زاده فرماندار روانسر در جمع اصحاب رسانه با تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،گفت: ۳۰ طرح و پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، اقتصادی و کشاورزی در روانسر به بهره‌برداری می‌رسد و مردم شهرستان از خیر و برکت این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

او در ادامه اشاره‌ای به بحث کرونا در شهرستان داشت و افزود: متأسفانه طی چند روز گذشته شاهد افزایش آمار بستری‌ها در سطح شهرستان روانسر بودیم که اطلاع‌رسانی‌های لازم را در این خصوص داشته‌ایم تا از خود مردم برای مدیریت کرونا استفاده کنیم.

فرماندار روانسر با اشاره به وضعیت نارنجی شهرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، بیان داشت: جلسات ستاد کرونای شهرستان برگزار شده و تلاش ما این است در این وضعیت تمهیدات لازم را متناسب رنگ‌بندی شهرستان داشته باشیم.

او با اشاره به استقبال خوب شهروندان روانسری از واکسیناسیون، ادامه داد: تاکنون حدود ۳۸ درصد از جمعیت هدف شهرستان معادل ۱۵ هزار نفر علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

مصطفی‌زاده اظهارداشت: کماکان مردم استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای ریشه‌کن کردن کرونا مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.